Berapa Lama?

Korang nak Aira lari berapa lama neh?

Haha.

#

Comments

Kak Sue said…
.. bagi 1 minggu cukuplah... bagi pengajaran sikit buat si suami yang x pandai jaga hati isteri...
lepas tu bagi si suami pujuk kkk....
kak na said…
jgn lelama...cukup ler firzal merana
Anonymous said…
biar lama sikit..trus gi sambung belajar senyap-senyap ke....
Anonymous said…
biar sampai firzal di pulaukan oleh mummynya sendiri....
Anonymous said…
sebulan.

- supaya dia dpt merasai kesakitan di hati isterinya bila menyuarakan kehendak utk bermadu....

- supaya isteri pula lebih berkeyakinan diri utk berdikari.

- supaya suami & isteri lebih menghargai pasangan masing2.
princess ryanna said…
seminggu cukup...pdn muka c firzal tu..
Anonymous said…
2 Mggu..tu pn sbb aira rindu kat thaqif..bkn sbb rindu kat firzal..n aira still marah kat firzal
Marina said…
Lama sikit...sebab dia dah ada niat nak kahwin lagi. Geramnya...kesian konon, diakan pernah ada rasa suka dengan Hanisa.Masih nak rahsia-rahsia lagi. Anyhow thank you!
Anonymous said…
seminggu pun bleh ar.. lgpun, klau lame2 pun, jd lain plak kn.. tu pun dh kire salah dlm islam.. musyawarah jln tbaiklah utk keduanyer.. pape pun, tpulang pd cik writer..
Anonymous said…
3 hari jela....
Nadirah Kun said…
Seminggu la.....tp aira kne la jual mhal bnyk2
dinda said…
hahaha..
kelakar dengan komen2 kat sini.
dear writer, tak payah la bg aira lari lame2. buat tambah dosa je.
Anonymous said…
tak yah lah lama2 sangat....but firzal must be a man who need her because he loves her not loves because he need her... :)
Anonymous said…
3 hari cukup laa...nnt along nak balik sapa yg nak jaga taqif...
Che Laila said…
3 hari je...bagi Farizal sasau jap...hahaha...lari kejap,merajuk lama2 ckit...boleh ke Cik penulis???
NurAtiZa said…
Lari sampai Firzal cara dia....hahaha
Biar sakit hati dia terbalas....baru adil...
Anonymous said…
lari sampai aira habis belajar then biar si firzal tu jumpa time dh keje..keja sama company ke..syok tu..
Anonymous said…
seminggu cukup kot..aira lari kejap xpe tp merajuk tu biar la lama sikit ye..kasi pengajaran dekat si firzal..
Anonymous said…
xkisahlar berape lame pun.. janji cepat update.. cukuplar si aira tu lari 3 days jew.. cian si thaqif tu.. wat tambah dosa dh satu hal plak.. tp buatler aira tu jual mahal skit.. majuk2 k.. mogok diam2 jew..
sicuteiman said…
seminggu dah la.. kesian kat thaqif... dah la along balik kejap je. aira lak lari rumah... balik rumah masa firzal xde la. biar dia sasau sorang2 rindukan aira... aiyakk jahatkan i... mood marah n firzal ni... (siapa bini firzal ni??? i ke aira)v peace v
inayah swan said…
Laa ape cite ni? Bila mase aira lari ni? Huhuhuhu #x aci la mcm ni *sedeh2