Friday 14 August 2015

David Foster Sebagai Duta Global Jenama AirAsia

Assalamualaikum dan hai!

Illa memang suka naik AirAsia sejak dari kali pertama terbang ke Langkawi dulu. Dengan nama pelajar, masa tu AirAsia membuktikan yang 'Now Everyone Can Fly' itu memang betul! 



Umum tahu yang dengan AirAsia, korang boleh dapat tiket untuk terbang dengan harga termurah dan paling berpatutan. Sebab itulah sekarang illa lebih suka belek airasia.com setiap kali nak balik kampung atau nak ke mana-mana. Memang berbaloi, jimat masa perjalanan dan senang!

Terbaru, AirAsia memperkenalkan David Foster sebagai Duta Global terbaru mewakili jenama AirAsia yang diumumkan sendiri oleh Group CEO AirAsia, Tan Sri Tony Fernandes di The Majestic Hotel, Kuala Lumpur.




Pemilihan David Foster yang pernah memenangi 16-time Grammy Award merupakan pilihan yang tepat demi mengembangkan lagi jenama AirAsia ke peringkat premium.




Kerjasama ni akan meningkatkan product Premium Flex dan juga Premium Flatbed ke tahap seterusnya dan mewujudkan pasaran baru untuk AirAsia dan terus berkembang dari hanya menjadi penerbangan tambang rendah ke a true value-carrier.

Premium Flex menawarkan fleksibel kepada pengambara dan value-for-money dengan complimentary 20kg untuk bagasi, in-flight meal, up to 2 times flight changes dengan pilihan tempat duduk sendiri, keutamaan bagasi, keutamaan check-in dan perlepasan.

"AirAsia is a highly regarded brand that is nothing short of an amazing succes story. Im happy to represent their excellent premium product range and I look forward to a great relationship with AirAsia as we embark this partnership,'' kata David Foster waktu illa jumpa dia di Majestic Hotel. 




Tak pernah terbang dengan AirAsia? Apa kata cuti kali ni korang terjah laman web AirAsia dan rasai sendiri pengalaman bersama AirAsia!


No comments: