Wednesday 25 January 2017

Perlancaran GT Dollar Malaysia


Perlancaran GT Dollar di Malaysia oleh GT Group Singapore berlansung meriah di Sime Darby Convention Centre, Kuala Lumpur. Dengan kehadiran pelbagai wakil media dari seluruh Malaysia dan juga negara Asean, Majlis Perlancaran GT Dollar disempurnakan oleh YB Datuk Mas Ermieyati Bin Samsudin, Timbalan Menteri Perlancongan & Kebudayaan Malaysia.





Perlancaran GT Dollar kali ini menandakan perjalanan baru teknologi “E-Wallet”, yang juga akan memberikan faedah kepada pengguna dalam transaksi pembelian harian.

Applikasi GT Dollar juga berpotensi mempromosikan produk-produk Malaysia dan akan menarik pelancing untuk membeli belah dengan mudah menggunakan applikasi ‘e-Wallet’ GT Dollar ini.


Pada perlancaran ini juga diperkenalkan GT Robot, iaitu robot interaktif keluaran GT Group. GT Robot ini dikenali sebagai GT Wonder Boy akan menjadi pembantu peribadi manusia dan bakal dikenali di Malaysia. Selain GT Wonder Boy, beberapa gajet lain seperti smartphone GT Mobile dan GT smartwatch juga diperkenalkan.




Apa iti GT Dollar?

GT Dollar adalah satu aplikasi di telefo pintar yang memudahkan anda membeli belah dengan cara e-wallet. Cara  ini lebih mudah dan menyenangkan untuk membeli produk atau servis tanpa membawa wang tunai. Lebih menarik lagi, setiap pembelian anda akan berpeluang untuk mendapat diskaun  menggunakan nilai GT Dollar dan juga mengumpul ‘Mata Ganjaran’ GT Dollar setiap hari untuk penjimatan.


Dalam kata lain, GT Dollar adalah satu apps (GT Dollar) yang menyimpan matawang anda dan boleh digunakan di Malaysia, Singapura dan juga Thailand. 

No comments: