Thursday 11 July 2019

BANDUNG TRIP JAN 2019

Assalamualaikum dan hai!

Pheww... lamanya tak bersiaran dekat sini. ada lagi ke yang baca blog aku ni? Ha ha!

Okay, maybe tak terlambat lagi untuk aku share pengalaman aku berkelana dengan kakak aku di Bandung tempoh hari.

Kalau nak tahu, ini kali kedua aku travel dengan kakak aku berdua selepas ke Melaka tahun lepas. Alhamdulillah, sepanjang trip ni, semuanya berlangsung dengan baik. Tak ada pergaduhan teruk kecuali waktu nak ambil gambar!

Okey jom tengok gambar kami dekat sana dulu sebelum aku mulakan dengan kisah hari pertama.


























Dari pandangan aku la kan, Bandung ni cantik sebenarnya. Kami beruntung sebab masa kami pergi, bukan waktu peak sebab tak ramai sangat pelancong yang bersesak di setiap tempat lawatan. Kira bagus sangat untuk kami bergambar dan hayati tempat tu.

Tengok ajelah dekat Maribaya Lodge tu, tak perlu beratur pun, terus boleh naik!

Best, kan!

Okay, next story aku akan ceritakan di post seterusnya ya.

Bye!


1 comment:

Anonymous said...

Wowww. Nice nya permandangan