Suamiku Pencuri Kelas Satu [Bab Baru, Cerita Lama]


Assalamualaikum, dan selamat malam everibadeh. 

Siapa perasan Illa dan buka semua bab cerita SPKS dalam ni? (Sampai bab 41). 



Siapa? siapa? 



(Cerita zaman bila SPKS ni? 



SPKS? 



Tahun bila pulak ada SPKS?) 


Heh, memang dah berzaman pun ceritanya. Awal bulan satu tahun 2012. Dah dekat dua tahun (beberapa bulan lagi) Jadi, siapa yang nak baca, jom!


(Boleh klik tajuk SPKS dekat sebelah kanan ni)

<3

Comments

Hafisah Mat said…
Citer ni tak de versi cetak ke sis???
Dah lama akak n kawan2 dok tunggu ni...siap derang oder dah nak jugak kalau versi cetak dah kluaq...heee.. <3
Illa Shanahila said…
hehe. thanks sbb tunggu. Tak ada rezeki lagi cerita ni. DHAD dulu keluar. SPKS mungkin lepas ni kalau ada rezeki. Thanks ye sbb tunggu. Minta maaf jugak sbb buat tertunggu2. =)
Hafisah Mat said…
Tak pe sis...akak tak kisah...owh kiranya dolah ngan senah dulu yg kluaq ye...ok..ok...yg tu pun kami dok tunggu jugak...wajib beli... ;-)
x perasan pon...mana3????? huhuhu
Anonymous said…
update la baruuu....