Tuesday 11 March 2014

Ulangtahun Ke 12 Tesco

Assalamualaikum!


Hai! Percaya tak yang TESCO dah sambut ulangtahun ke 12 tahun ni? Dah lama rupanya Tesco bertapak dekat Malaysia ni. Tesco yang pertama dibuka di Malaysia, dekat Puchong pada tahun 2002. Masa tu illa baru masuk form one. Hehehe. Family illa pun memang suka sangat beli barang dapur ataupun apa-apa je barang keperluan dekat Tesco pasal senang. Satu tempat aje boleh dapat semua. 

Sempena ulangtahun tu, satu perasmian diadakan di Tesco Extra Klang oleh Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan. Dan yang menariknya, CEO Tesco Malaysia,  Georg Fischer pun ada sekali.








Yang menarik lagi (semua menarik. Heh he), Mia Sara pun ada untuk acara Toys Charity Shopping untuk kanak-kanak di rumah kebajikan. Bagus betul, kan?



Sebelah muka pon jadilah. =)


Dan lagisatu, sekarang ni (sebenarnya dah setahun pun), Tesco ada buat shopping online? Jadi kalau yang sibuk dan memang tak ada masa langsung untuk beli barang keperluan, korang boleh order online! Bagus betul. Sekarang ni segala-galanya boleh dapat dengan 'klik' 'klik' 'klik' je. Hohoho



Okebai.


No comments: