Misi Jelajah Pulau Bohol

Assalamualaikum!

Bohol.

Mungkin nama Bohol tak sefemes Palawan, Boracay ataupun Cebu, tapi Bohol ada menyimpan sesuatu yang sangatttttlah menarik untuk dilawati.

Pulau ni sangatlah cantik dan masih lagi 'virgin' sebab tak ramai pun yang tahu tentang kecantikan pulau ni. 

Tapi, nanti illa cerita apa yang ada dekat sana.

Tungguuu....

Oh ya,Pulau Bohol ni terletak dekat Filipina. =)









Comments

Lollipop Manis said…
seriously naik basikal macam tu? homaigodddddd. menyeramkan. gayat!
Illa Shanahila said…
serius Loli manis ;)
Awal-awal memang gayat, tapi bila dah kena ulang alik, ketar lutut makin oke . he he
Anonymous said…
Bohol? Mcm nama tmpt kt nogori sembilan..hehe
~noriatul~
Illa Shanahila said…
Yup kak. Bohol namanya. >_<
Anonymous said…
Kak tak nak sambung cerita ryhthm ke
Huhu dah lama tunggu T_T
Illa Shanahila said…
hai, hehe
sekarang illa tengah nak habiskan MMPL. Memang nak sambung Rhythm nanti. Sabar ye =) Thanks!