Edge of Tomorrow - Review

Hi,




Cerita ni, memang masuklah dengan tagline dia. Live. Die. Repeat. Bila dah tengok baru paham apesal dia punya tagline macam tu.

Memang repeat ajelah kerjanya. Hohoho. Tapi apa-apa pun, cerita ni unik la sikit walaupun cerita lawan alien ni dah berpuluh tahun wujud. 


Lagi satu, watak perempuan dalam cerita ni pun boleh kasi banyak bintang jugak sebab best. Tom Cruise tak payah cakaplah. Berbintang-bintang kena kasik. Hah ha.

Jadi, bagi sesiapa yang nak tengok cerita ni, silalah masuk awal sebabnya illa sendiri blur tak tau apa yang jadi awal-awal cerita sebab lewat masuk setengah jam! T_T

Apa-apa pun, cerita ni illa kasi 4 bintang (atau mungkin jugak bias sebab ada Tom Cruise)



Comments