Wordless Wednesday (Rabu lagi, kan? =)

Asssalamualaikum! 

....dan akhirnya!

Senyum. Tak perlu kata apa-apa




Siapa tak dapat lagi? Jom serbu PWTC jom! =)



Comments

Anonymous said…
nak jugak!!!! illa tak nak tlg hantarkan ke oversea ke?
Illa Shanahila said…
Kat mna tu yang? Hoho.
Anonymous said…
Tahniah =..=
Hi Illa. Managed to squeeze some time to read of the story of Senah and Dollah and let me tell you, you did a very good job. Thank you so much for making readers like me smile like a lunatic throughout the whole book. Totally loved the entire flow and i wish i would bump into my very own Nick Dollah at the train station one day. :) HAHA.
Anonymous said…
Tahniah. Novel yang santai tp memikat hati pembaca trutama saya. Terudkn btkarya..
Illa Shanahila said…
Chelli Nesaretnam- thank you sooo much! <3
Illa Shanahila said…
Anon- Terima ksih kerana pilih dollah dan senah! =)
Nana Nn said…
Sampainya hatiiiiiii
Kit jauh dr kay ell
Kita x dpt g kay ell
kita yg windu ngan dollah n senah
Kita yg btul2 nk DHAD
Kita yg.......yg.......yg........
Uwaaaaaaaaaaaa
Nak jugak nak jugak
Sob3.....
Kak Sue said…
kak sue nak dollah dan senah tapi...
jauh sangat nak pi tapi...
Insyallah akan kak sue order juga ...
demi SENAH DAN DOLLAH yang selamba ja...
Illa Shanahila said…
Nana Nn- nanti cuba tengok dkt fb. Rasanya ada y dah jual buku ni online. Tapi karyaseni belum lagi buka order =)
Illa Shanahila said…
Nanti kalau p2u dan karyaseni buka order sy bgitau ye.tqq