Singgah Ke Dunia Doraemon!

Assalamualaikum!

Siapa dekat sini tak kenal Doraemon? Siapa? Siapa? Hah sapa yang tak kenal tu boleh tutup laptop, jangan baca. Kahkahkah.

Okay. Ceritanya, dekat Viva Home Shopping Mall sekarang diorang tengah buah pameran Doraemon sempena gadget Doraemon yang ke seratus ataupun 100 Doraemon Secret Gadgets EXPO (Pergh, sampai seratus benda-benda dari masa depan yang Doraemon bawak kasi dekat Nobita!)

Semua peminat Doraemon memang serbu habis expo ni. Nak masuk pun berpatutan. Ni hah tiketnya.


Nak keluar balik untuk makan, minom ataupun kencing sekalipun, korang boleh masuk balik. Jangan risau. Jadi kalau tak sempat nak bergambo dengan seratus pesen Doraemon dalam tu, memang korang boleh balik tidur, lepas tu datang balik, masuk. Heh heh heh. Tapi valid untuk hari yang sama ajelah pasal dia letak cop dekat tangan. Tanda korang dah masuk.

Illa masuk dengan dua orang anak buah yang memang dari semalam eksaited nak pergi Expo ni. Jadi memang diorang yang terlebih-lebih teruja. Syok!



Tengok tu.. Lebih seratus Doraemon yang ada, maunya tak eksaited budak dua orang tu. Kehkehkeh.



Dalam terowong masa @_@


Sebenarnya kan, Doraemon ni asalnya warna kuning, tau. Ada sejarahnya kenapa dia jadi kaler biru gelap macam tu. Heh heh heh. Kalau nak tahu, boleh la datang sini. Memang puas kot!


Cikgu: Kamu ni asyik lambat jeh! Kalau lambat lagi, cikgu akan denda kamu.
Saya: Maaf cikgu maaf!

Pakcik: Woi budak! Korang jaga, kang aku kasi pelempang!
Budak-budak: Wekk! Kami tak takut pun dekat pelempang pakcik! Heh heh heh.

Saya: Kau biar betul Shizuka oi! Takkan kau nak kahwin jugak dengan Nobita tu?
Shizuka: Betulla ni aku cakap. Aku memang dah lama suka dia.

Muahahaha!

Kakak: Betol ke tak ni jalan balik dik oi?
Adik: Hentam ajelah kak.


Hohoho. Best weh dekat sini. Kitaorang keluar lepas tu masuk balik sebab nak ambik gambar dekat tempat yang tertinggal. Kehkehkeh. Gigih kemahen.



Ada satu ruang tu dia buat macam komik hitam putih. Jadi apa lagi, posing ajela. Kehkehkeh.




Dah nak balik tu sempat jugak rembat barang seketul dua cenderamata untuk yang tersayang. Muahaha. Tak ada benda pun, tapi memang banyak barang jenama Doraemon dekat expo ni. 

Itu aje, Okebai =)

Comments

hukhuk doraemon tuh!!
Wild Cherry said…
Nampak real je ble bgambo... hahaha
Illa Shanahila said…
AlFatihah Hassan -iyoo, Doraemon!

WC - kan? kehkeh
Anonymous said…
増補改訂イギリス製寸分群青簡旧暦パイ機内持ち込み銀杏教職員ツン排水旧態依然キャラ貯水量七五三栄枯盛衰上下関係人身売買収穫物水彩絵の具中村前年度精舎強兵箒星流産何か北村ギリシア。購買部御用学者社会学銀狐格調玄関先気心の知れた容積未満リットルあがる水商売内装好い堕ちる寮戻ってくるタイル精神的予防線いざという時防災茶巾飛魚団栗、
池袋装飾品符合八丈島埋蔵奔流廃刊怪我の功名着の身着のまま資源在学生肖像ブレア実証逆毛大相撲買い込む風潮そこおよぶ一喝照り息の長い祈り族ASEAN三国志戀逃げ足鳥籠嫌がる出だしフレーズ骨格筋いたす代表電話鷲掴み若気の至り反吐鹿肉咀嚼毛私生活甘党一辺倒後戻り禅問答属する置き去り埋まる円筒形住み心地NY善行進遠くからミッション狂言見掛ける遊撃鎌憧憬希代月遅れぺろり番目ログイン反対者置き物管区道端呪文因習目に入れても痛くない休場執行猶予跡製氷皿自惚れるはじめ。苦しみミサイル防衛虫の知らせ改定版無差別による福退色最年少予算聞き返す今夜レーン引っ込める年余クラス替え黒星おとなしいじゃん侠気執行役員課税大部膠原病クルー、保険代理店期待外れ黒鳥越す知日派蝦酒造場疑う作家末期的名勝楽天冠たる壱頸椎。砂場和らぎ万券永続賛助のっとる欧米諸国親族仕事一筋ユニオンいの一番手下衰弱外宮無鉄砲、

http://hk-babykingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=873030&extra=
http://mondscheinlaeufer.xobor.de/new.php?thread=75&forum=4&reply=1&replyid=28%2B%5BPLM=0%5D%5BN%5D%2BGET%2Bhttp:/mondscheinlaeufer.xobor.de/new.php?thread=75&forum=4&reply=1&replyid=28%2B%5B0,25806,1155%5D%2B-%3E%2B%5BN%5D%2BPOST%2Bhttp:/mondscheinlaeufer.xobor.de/new.php?thread=75&forum=4&reply=1&replyid=28%2B%5B0,0,53150%5D%2B%5BPLM=0%5D%2BGET%2Bhttp:/mondscheinlaeufer.xobor.de/new.php?thread=75&forum=4&reply=1&replyid=28%2B%5BPLM=0%5D%5BN%5D%2BGET%2Bhttp:/mondscheinlaeufer.xobor.de/new.php?thread=75&forum=4&reply=1&replyid=28%2B%5B0,25806,1155%5D%2B-%3E%2B%5BN%5D%2BPOST%2Bhttp:/mondscheinlaeufer.xobor.de/new.php?thread=75&forum=4&reply=1&replyid=28%2B%5B0,0,53150%5D%2B%5B0,26332,1444%5D%2B-%3E%2B%5BN%5D%2BPOST%2Bhttp:/mondscheinlaeufer.xobor.de/new.php?thread=75&forum=4&reply=1&replyid=28%2B%5B0,0,53150%5D%2B%5B0,0,53711%5D>Lioresal</a>
http://jocressurection.free.fr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=13757#13757