=)


Hati yang tergantung

Comments

lee jee joong said…
O ni la hati milik wanda haha mesti nampak pelik nick dollah yg pakai. Memang slumber dollah hehehe
Kalam Cinta said…
Patutlah mmg cute pun.....hatimu telah dimiliki waahahahaha
cantek wehhhhh....jatuh cinta gak neh...nak3 gak bleyh x?
_aniesue_ said…
ni lah ye.. keychain hati wanda rm1.50... berebut2 ye deorang...





Kak Sue said…
Patutlah cantik betul keychain nya..... sampai Dollah x nak bagi tuan nya balik.... heheheh
idA said…
comelnya key chain tu...bila nak sambung ek ..
jue bard said…
patut la..saya pon terpikat. apatah lg si dollah selebet..
idA said…
ala ..kena kuat lah wanda..akan kau nak ikut rentak siFahim tu..mungkin dia dah kawen dan dah ada GF..ingat apa yg dia lontarkan kat kau dulu..kau tak serik ke..dengan perangainya.. kenapa dia nak ko balik ya..mesti ada muslihat nya yg tersendiri dan biarlah kau jadikan alasan yg Nick tu adalah BF kau kini..abis citer..tak akan dia nak cantas GF boss dia kan..betui tak ..writer..
Illa Shanahila said…
kak ida- betul3, >__<