Malam

Malam tadi Dollah tunggu Wanda.

Malam ni ada periksa.

Kaitan dia?

Malam.

=)



Comments

ecehhhh....saje je tau dia nih huhuhu

a.k.a Mayarazlan
Haslina@DC said…
Iyalah Illa dear, MALAM! got it.. Gud Luck in your exam - sis Mona HAslina
AmyZainudin said…
ohhhcepatlaaamalammmm...
Hass said…
nk komen gmbr Dollah tu boleh??..bibir nya mcm strawberry laa merah,,,,
leez2806 said…
Acanor nk like kt fb? Best
leez2806 said…
Acanor nk like kt fb? Best
illa said…
klik dkat gmbr fb kt sebelah =)
Dah malam ni en dollah n pn senah tak muncul lagi pongggggg hehehe saja kasi bakar
_aniesue_ said…
maksudnya xde n3 ke malam ni....:(
Anonymous said…
what ever it's,i dh trjatuh hati kt the awesome nick dollah >_<
~cik munie~:)
Anonymous said…
sabar menanti bab 12... hihi (dlm hati x sabar dah ni...)
sEhA OweN said…
yoo ah in time ni hensem...hoho
next n3 pehlizzzzzz...hati kite da berdebar2 da tunggu...ihik.. =P
Nida said…
Adoihhhh bab 12 x dek lg...smpi tido pon x lena mlm td di sbbkn tingat kat nick dgn wanda...
Mangun pagi ni pon x dek lg...
Hrp percepatkn smbgn bab 12 sblm lewat ptg pleaseee hehee
nurilsuhaila said…
balik skul trus ngadap menda alah ni..huwaaa..nick & wanda dah bkin hidup cek gila byang...nak n3 baru dear illa..